27 November 2007

တတိယေျမာက္ ပလက္ေဖာင္းေလး

တစ္ခါတစ္ခါက်ေတာ႔ ကံၾကမၼာက အေပါင္းအေဖာ္ေတြနဲ႔ လာတတ္တယ္ဗ်ာ
အရာရာအဆင္မေျပျဖစ္ေနတဲ႔ ဒီကာလမွာ
တတိယေျမာက္ပလက္ေဖာင္းေလးကလည္း ကၽြန္ေတာ္႔ကို စိမ္းတယ္

ကၽြန္ေတာ္႔မွာ ပလက္ေဖာင္းသံုးခု ႐ွိတယ္
ကၽြန္ေတာ္႔အေမရယ္ ကၽြန္ေတာ္႔ဆရာေတြရယ္
ေနာက္ ကၽြန္ေတာ္ သိပ္ကို ခ်စ္ျမတ္ႏိုးရလြန္းတဲ႔
ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ တတိယေျမာက္ ပလက္ေဖာင္းေလးေပါ႔ဗ်ာ

အေမရယ္ ဆရာေတြရယ္က ဟိုး အေ၀းႀကီးမွာေလ
ကၽြန္ေတာ္႔ကို ငယ္ငယ္ေလးထဲက နင္းေလွ်ာက္ခြင့္ေပးခဲ႔ၾကတာေပါ႔

(တတိယေျမာက္ပလက္ေဖာင္းေလးရယ္
နင့္အေပၚမွာ နင္းေလွ်ာက္ခ်င္လို႔ မဟုတ္ခဲ႔ပါဘူး
အေမရယ္ ဆရာတို႔ရယ္
ၿပီးေတာ႔ နင့္ကိုပါ ထပ္တူျမတ္ႏိုးၾကင္နာတယ္ဆိုတဲ႔ အဓိပၸါယ္နဲ႔
တတိယေျမာက္ ပလက္ေဖာင္းေလးလို႔
ငါ႔ရင္ထဲမွာ အမွတ္သညာျပဳခဲ႔မိတာပါ)

တတိယေျမာက္ပလက္ေဖာင္းေလးကလည္း
ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ အေ၀းႀကီးမွာေလ
ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွလံုးသားခ်င္းနီးခဲ႔ၾကပါတယ္

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အူတူတူႏိုင္လွတဲ႔ ခ်စ္ခင္ယုယမႈေတြက
သူ႔ကို စိတ္ညစ္ေစခဲ႔ၿပီထင္ပါရဲ႕ဗ်ာ
အဲဒီပလက္ေဖာင္းေလးနားမွာ ကၽြန္ေတာ္႐ွိေနခ်င္ခဲ႔တယ္
ဒါေပမဲ႔ အေရးအရာေပၚတိုင္း ဆုတ္ခြာေပးရပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္က ကဗ်ာေလးေတြကိုသာ မေတာက္တေခါက္ေရးေနမိတာ
စကားလံုးေတြရဲ႕အဓိပၸါယ္ကို ဆိုသေလာက္နားမေပါက္ခဲ႔ပါဘူး
ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ တတိယေျမာက္ပလက္ေဖာင္းေလး
ဘာကိုႀကိဳက္တယ္ ဘာကိုမႀကိဳက္ဘူးဆိုတာ
သိခ်င္လိုက္တာဗ်ာ
ဒါဆို ပလက္ေဖာင္းေလးရဲ႕ ပစ္ပယ္ခံထားရတာမ်ိဳးကို
မၾကာခဏခံေနရမွာ မဟုတ္ေတာ႔ဘူးေလ

မေန႔ညက ေၾကေၾကကြဲကြဲမဟုတ္ေပမဲ႔
ညိႈးညိႈးငယ္ငယ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္အိပ္ယာ၀င္ခဲ႔ရပါတယ္
ဒီေန႔မနက္ မ်က္ရည္ေတြနဲ႔မဟုတ္ေပမဲ႔
ေျပာမျပတတ္တဲ႔ေ၀ဒနာတစ္မ်ိဳးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္အိပ္ယာကႏိုးခဲ႔ပါတယ္

တစ္ေန႔တာအတြင္းမွာ
ပလက္ေဖာင္းေလးဆီက ခဏတာခိုလံႈခြင့္ေလးကိုမွ မရခဲ႔ရင္
ဘာကိုမွလုပ္လို႔မရေတာ႔တဲ႔ကၽြန္ေတာ္ဟာ
ကိုယ္႔ရဲ႕လူ႔အျဖစ္ကို ကိုယ္တိုင္ပဲျမဳပ္ႏံွေနမိတာလား
မသိေတာ႔ပါဘူးဗ်ာ

မၾကာခဏဖ်ားနာေနတတ္တဲ႔ ကဗ်ာဆရာတစ္ေယာက္ဟာ
သူ႔ရဲ႕ အေရာင္ခပ္မြဲမြဲ၀ါက်ေတြမွအပ
ခ်စ္သူကို တျခားဘယ္လိုလက္တံမ်ိဳးေတြနဲ႔ ဆြဲေခၚထားသင့္သလဲဆိုတာ
ကံၾကမၼာက ေနာက္တစ္ႀကိမ္ အုံနဲ႔က်င္းနဲ႔မလာေသးခင္
ကၽြန္ေတာ္သိခ်င္လိုက္တာဗ်ာ

ညိမ္းညိဳ

4 comments:

တာတူး(၀ါ) အေမ့ခံလူတစ္ေယာက္ said...

ကဗ်ာေလး ကထိတယ္ဗ်ာ ။ က်ေနာ့္မွာလည္း ေမွ်ာ္လင့္ေနရတဲ့ အေ၀းက ပလက္ေေဖာင္းေလးရွိတယ္ ။ ထံုးစံအတိုင္း က်ေနာ္က သူမ ဦးတည္ျပရာ လမ္းညႊန္ရာကို ကို ျမတ္ႏိုးစြာ ေမာ့ေမာ့ၾကည့္ျပီး ေလ်ာက္တယ္ ။ ခုတစ္ေလာ ကံကမေကာင္းဘူဗ်။ ႏွင္းလို ျမဴလိုအရာေတြက က်ေနာ္တို႔ကို ေ၀းေနေစတယ္ ။ က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့ လမ္းေပ်ာက္ေနတာေပါ့ဗ်ာ ။ သူမဘာကို ၾကိဳက္တယ္ ၊ သူမအိမ္မက္က ဘာဆိုတာ မဖတ္တတ္ခဲ့ေတာ့ ခက္ေနတယ္ဗ် ။ လမ္းမွားမွာ ဆိုတာထက္ ပလက္ေဖာင္းေလးနဲ႔ ေ၀းမေနရဲတာက က်ေနာ့္ အတၱေတြ ျဖစ္ေနမလားပဲ ။

Chaos said...

ေအာ္ ပလက္ေဖာင္းေလး
ကိုယ္စီနဲ႔
အေတြးေလးေတြ လွေနၾကပါလား

ေဆာင္းယြန္းလ said...

မေန႔ညက ေၾကေၾကကြဲကြဲမဟုတ္ေပမဲ႔
ညိႈးညိႈးငယ္ငယ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္အိပ္ယာ၀င္ခဲ႔ရပါတယ္
ဒီေန႔မနက္ မ်က္ရည္ေတြနဲ႔မဟုတ္ေပမဲ႔
ေျပာမျပတတ္တဲ႔ေ၀ဒနာတစ္မ်ိဳးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္အိပ္ယာကႏိုးခဲ႔ပါတယ္
အဖြဲ႔အႏြဲ႔ကေလးကိုၾကိဳက္တယ္ဗ်ာ…..

Layma said...

အမယ္ေလး..ပလက္ေဖာင္းတဲ့ ...ရက္စက္ပါ့ ...။ သက္ဆိုင္သူေလးေရ .... မခံနဲ ့...လံုး၀ သည္းမခံနဲ ့ ...။