က်ေနာ္႔ရဲ႕ ပထမဆံုး ပံုႏွိပ္စာမူေလးကို အမွတ္တရအေနနဲ႔ ျပန္လည္ေဖာ္ျပပါရေစ။ က်ေနာ္႔ရဲ႕ ဇာတိခ်က္ေႂကြ ေမြးရပ္ေျမက ဟိုး..အညာေဒသ အုန္းတပင္ဆိုတဲ႔ ႐ြာေလးဗ်။ အေမဘက္မ်ိဳး႐ိုးကေတာ႔ ေတာင္သူလယ္လုပ္ ဓားမခုတ္ေပါ႔။ လယ္ယာလုပ္ငန္းနဲ႔ အသက္ေမြးၾကပါတယ္။ အေဖ႔ဘက္မ်ဳိး႐ိုးကေတာ႔ ၀န္ထမ္းေပါ႔ခင္ဗ်ာ။ ၁၉၉၁ ၊ က်ေနာ္ပထမတန္းတက္ရမဲ႔ႏွစ္မွာပဲ ေတာင္ေပၚၿမိဳ႕ေလးတစ္ၿမိဳ႕ကို မိသားစုလိုက္ ေျပာင္းေ႐ြ႕ခဲ႔ၾကတယ္။ စာေရးဆရာ႐ူး ႐ူးေနတဲ႔ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ေပါ႔ဗ်ာ..။ သူငါးႏွစ္သားအ႐ြယ္ေလာက္ထိ လက္ပြန္းတတီး ရင္းႏွီးထိေတြ႔ခဲ႔ရတဲ႔ ေက်းလက္ပံုရိပ္ေလးေတြကို လြမ္းလြမ္းေဆြးေဆြး႐ွိတိုင္း ကဗ်ာေလးေတြ၊ ၀တၳဳတိုေလးေတြထဲ ထည့္ထည့္ေရးမိသေပါ႔။ သူ ဒီ၀တၳဳတိုေလးကို ႐ွစ္တန္းေက်ာင္းသားဘ၀မွာေရးခဲ႔ၿပီး၊ ဆယ္တန္းေရာက္ေတာ႔မွ ျမန္မာစာဆရာက တိုက္တြန္းအားေပးတာနဲ႔(အမွန္ေတာ႔ ျဖစ္ခ်င္စိတ္ကေလး ႐ွိမွန္း သိလို႔ ဆရာက ကိုယ္႔တပည့္ကိုယ္ ေျမွာက္ေပးလိုက္တာျဖစ္မယ္ဗ် :P ) န၀ေဒးမဂၢဇင္းကို ပို႔ျဖစ္သြားတယ္။ ကံအားေလ်ာ္စြာပဲ အဲဒီ၀တၳဳတိုကေလး န၀ေဒးမဂၢဇင္းမွာ ပါလာပါေရာလား..။ စာေရးဆရာ႐ူး႐ူးေနတဲ႔ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ တအားကို ေပ်ာ္သြားတာဗ်ာ။ မွတ္မိေသးတယ္၊ ေတာင္ေပၚၿမိဳ႕ကေလးရဲ႕ မိုးသဲသဲေအာက္မွာ ဘာနဲ႔မွမတူေအာင္ကို အဲဒီေကာင္ေလး တအားေပ်ာ္သြားတာ။ စာမူက ၾသဂုတ္လထုတ္မဂၢဇင္းမွာ ပါတာဆိုေတာ႔ သူေနတဲ႔ၿမိဳ႕ကေလးမွာ မိုးသိပ္ေကာင္းတဲ႔ ရာသီႀကီးေလ။ အဲဒီေကာင္ေလးက ေျပာေသးတယ္၊ "ကမၻာေပၚက ႐ွိ႐ွိသမွ်အလုပ္ေတြထဲမွာ ကဗ်ာေရး၊စာေရးရတဲ႔ အလုပ္ကို ငါအႀကိဳက္ဆံုးပဲကြာ"တဲ႔။ သူကေတာ႔ ေပ်ာ္လို႔ျမဴးလို႔ေပါ႔ေလ။ အခ်ိန္တိုင္း တက္တက္ႂကြႂကြနဲ႔ကို ေျပာေနတတ္ တာ။ က်ေနာ္႔အဖို႔ေတာ႔ သူ႔၀ဋ္ေတြကို ေ႐ွ႕ေလွ်ာက္ ဒီထက္ပိုခံရဦးေတာ႔မယ္။ အဲဒီ ညိမ္းညိဳဆိုတဲ႔ ကဗ်ာ႐ူး စာ႐ူးေကာင္ေလးကို တျခားသူေတြ မ်က္စိမစူးရေလေအာင္ က်ေနာ္႔ရင္ဘတ္ထဲ ထည့္ထည့္၀ွက္လာ ရတာပဲ အႏွစ္ ၂၀ ေက်ာ္ခဲ႔ေပါ႔ဗ်ာ.. :) :)
(၁)
ကတြတ္ေပါက္မွ ေရ၀င္သံသဲ႔သဲ႔ကို အတိုင္းသား ၾကားေနရသည္။ တေတြေတြစီးဆင္းေနေသာ ေရသံေလးက တသဲ႔သဲ႔၊ ၾကယ္ကေလးမ်ားက မိွတ္တုတ္မိွတ္တုတ္ျဖင့္ ဘယ္အရာႏွင့္မွ မလဲလွယ္ႏိုင္ေသာ အရသာထူးႀကီးကို လယ္ေစာင့္တဲေပၚမွ အခန္႔သားထိုင္ရင္း ခံစားေနမိ၏။
အေဖကမူ တဲအတြင္း႐ွိ ၀ါးကြပ္ပ်စ္ေလးေပၚတြင္ ေဆးတံႀကိးကို အသာဖြာ႐ိႈက္ကာ မွိန္းေနရင္း အမိုးျပဳထားေသာ ထန္း႐ြက္ခ်ပ္ႀကီးမ်ားကို ေသခ်ာစြာ စူးစိုက္ၾကည့္ေနသည္။ အေဖ၏ မ်က္လံုးႀကီးမ်ားမွာ အေမွာင္ထဲ၌ပင္ အေရာင္လက္ေနသည္ ထင္ရ၏။
တဲအျပင္ဘက္၀ယ္ အေမွာင္ထုသည္ တျဖည္းျဖည္း ႀကီးစိုးလာေခ်ၿပီ။ လကြယ္ညျဖစ္သျဖင့္ အလင္းေရာင္မွာ ေပ်ာက္ခ်င္းမလွ ေပ်ာက္ေနသည္။ ၾကယ္ပြင့္ကေလးမ်ား၏ မိွန္ေဖ်ာ႔ေဖ်ာ႔ အလင္းေရာင္ကသာ လယ္ေတာတစ္ခြင္ႏွင့္ လယ္ေစာင့္တဲေလးမ်ားအေပၚ လႊမ္းၿခံဳထားသည္။ မေပ်ာက္တေပ်ာက္ထိုးထားေသာ အလင္းေရာင္ ေဖ်ာ႔ေဖ်ာ႔ေလးေအာက္တြင္ လယ္ေစာင့္တဲေလးမ်ားကလည္း ၿငိမ္ခ်က္သားေကာင္းလွသည္။
အခ်ိန္မနည္းေရာ႔ၿပီ။ ခုနစ္စဥ္ၾကယ္ပင္ အၿမီးေထာင္ေနေပၿပီ...။
ဗိုက္ဟာသလိုလို႐ွိတာမို႔ တဲေပၚမွ အသာဆင္းကာ လယ္ပုစြန္လံုးႀကီးတစ္ေကာင္ကို ထင္းမီးဖိုတြင္ ကင္လိုက္သည္။ အတန္ငယ္ၾကာေသာအခါ အဆီတ၀င္၀င္းႏွင့္ ႐ွိေနေသာ လယ္ပုစြန္လံုးႀကီးမွ ေမႊးႀကိဳင္ေသာရနံ႔တို႔သည္ တဲကေလးအတြင္း၀ယ္ လိႈင္တက္လာေတာ႔သည္။ ကၽြန္ေတာ္က လယ္ပုစြန္လံုးကင္ႀကီးကို အသာလွမ္းယူရင္း၊ အေဖ႔အားၾကည့္လိုက္ရာ တဲေခါင္မိုးကို ေသခ်ာစြာ စူးစိုက္ၾကည့္ေနေသာအေဖသည္ ႐ုတ္တရက္ ထ,ရပ္လိုက္သည္ကို ေတြ႔ျမင္ရေလသည္။ က်ေနာ္ပင္ လန္႔သြားမိသည္။ အေဖက ပုဆိုးကို တိုတိုျပင္၀တ္ၿပီး ေပါက္ျပားဆြဲကာ တဲအျပင္သို႔ ထြက္သြားေတာ႔သည္။
က်ေနာ္လည္း အေဖမ႐ွိေတာ႔မွ တဲေခါင္မိုးကို ေသခ်ာစြာၾကည့္လိုက္ရာ ထန္း႐ြက္ခ်ပ္ႀကီးမ်ားအၾကားမွ ေမာင္ရင္ဆိုင္းထမ္းၾကယ္သံုးလံုးကို ထင္းခနဲ ေတြ႔လိုက္ရသည္။ မွန္ေပသည္။ ေမာင္ရင္ဆိုင္းထမ္းၾကယ္သံုးလံုး ဤေနရာသို႔ေရာက္လွ်င္ မူးေရတက္ေပၿပီ။ လယ္ထဲသို႔ ေရယူရန္ အေဖထြက္သြားျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
အေဖျပန္လာလွ်င္ စားရန္အတြက္ လယ္ပုစြန္လံုးႀကီးတစ္ေကာင္ကို ထပ္၍ မီးကင္လိုက္ၿပီး သာယာလွေသာ မိုးေကာင္းကင္ႀကီးကို တဲေပါက္၀မွ ၾကည့္ေနမိသည္။ ၾကယ္ကေလးမ်ားက မိွတ္တုတ္မွိတ္တုတ္ႏွင့္ က်ေနာ္႔အား မ်က္စပစ္ျပေနသည္ဟု ထင္ရသည္။ က်ေနာ္မွာ သာယာလွေသာ မိုးေကာင္းကင္ႀကီးကို တေမ႔တေမာ ေငးေမာၾကည့္ေနမိရာ မီးကင္ထားေသာ လယ္ပုစြန္လံုးႀကိးမွ ေမႊးရနံ႔တို႔ တလိႈင္လိႈင္ထြက္လာမွပင္ သတိျပန္၀င္လာသည္။
ထိုစဥ္....
"ေဟ႔..ထြန္းခင္..ထြန္းခင္၊ ဖိုးလွေရ ထြန္းခင္ ႐ွိသလား"
က်ေနာ္ နားစြင့္လိုက္သည္။ ႏွစ္ကြက္ျခားလယ္မွ ဦးႀကီးျမ၏ အသံပင္။ ေခၚပံုက ေရးႀကီးသုတ္ပ်ာ ႏိုင္လွသည္။
"အေဖမ႐ွိဘူး ဦးႀကီးေရ၊ ေရယူသြားတယ္"
က်ေနာ္က အားကုန္ဟစ္၍ ျပန္ထူးလိုက္သည္။
"ေဟ မင္းတစ္ေယာက္ထဲလား ဖိုးလွ"
တစ္ဖက္မွ ဦးႀကီးျမအသံက စိုးရိမ္မႈပါလာသည္။ ဘယ္သို႔ေသာ အေၾကာင္းမ်ားေၾကာင့္ပါခ်ိမ္႔။
"ေအး..ေအး၊ ငါ ဖိုးထြန္းကို လႊတ္လိုက္မယ္"
က်ေနာ္႔မွာ ျပန္၍သာ ထူးလိုက္ရသည္။ အေၾကာင္းအရာ ဇစ္ျမစ္ကို မသိေသး။ ဘယ္႔ႏွယ္...၊ ခါတိုင္းလဲ အေဖေရယူသြားရင္ က်ေနာ္တစ္ေယာက္ထဲပါပဲ။ ဤညမွ ဦးႀကီးျမက က်ေနာ္႔အတြက္ စိုးရိမ္ေနသည္ဆိုေတာ႔ ...။ က်ေနာ္ေတြး၍မွမဆံုးခင္ ဖိုးထြန္း ေရာက္ခ်လာသည္။ တစ္ေတာင္ထြာခန္႔႐ွိေသာ ႐ွားႏွစ္တုတ္ကိုလည္း ကိုင္ထားေသးသည္။ သူ႔ပံုစံက တစ္ေယာက္တည္း႐ွိေနေသာ က်ေနာ္႔အတြက္ စိုးရိမ္ေနသည့္ပံု။
"ေဟ႔ ..ဖိုးထြန္း၊ ဘာျဖစ္လို႔လဲကြ"
က်ေနာ္က အေဖ႔အတြက္ကင္ထားေသာ လယ္ပုစြန္လံုးႀကီးကို ဖဲ႔၍ေကၽြးရင္း ေမးလိုက္သည္။ ဖိုးထြန္းက မေျဖေသး၊ သူ႔႐ွားႏွစ္တုတ္ကို ခပ္ဆဆ လုပ္ေနသည္။ ၿပီးမွ ေလသံတိုးတိုးေလးႏွင့္ ကပ္၍ ေျပာ႐ွာသည္။
"မင္း မေၾကာက္နဲ႔ေနာ္"
"ငါက ဘာကိုေၾကာက္ရမွာလဲကြ"
က်ေနာ္က ရင္ကေလးေကာ႔၍ ဆိုလိုက္မွ ဖိုးထြန္းက ဆက္ေျပာသည္။
"ငါတို႔႐ြာ သူခိုး၀င္တယ္။ တစ္ေယာက္ထဲ မကဘူး၊ သံုးေယာက္ႀကီးမ်ားေတာင္ကြ။ ႏွစ္ေယာက္က ဓား႐ွည္နဲ႔ေဟ႔။ ဓားျပေလာက္နီးနီး ေၾကာက္စရာ ေကာင္းတယ္တဲ႔ကြ။ ႐ြာလယ္ဘက္ကို ေရယူသြားတဲ႔ ဦးသာဒိုးႀကီးက ေျပာတာပဲ။ ဒီေကာင္ေတြ တို႔ဘက္ကို ေျပးလာတယ္ဆိုပဲ"
က်ေနာ္ ထိတ္ခနဲ စိတ္ပူသြားမိသည္။ ႐ြာကို သူခိုး၀င္သည္ ဆိုပါလား။ က်ေတာ္တို႔ ႐ြာေလး၀ယ္ ဤသို႔တစ္ခါမွ် မျဖစ္ဖူး။ ၿပီး..ဤအခ်ိန္တြင္ ေယာက်္ားသားႀကီးမ်ားမွာ ေရယူရန္ေစာင့္ရသည့္အတြက္ လယ္ေစာင့္တဲေလး မ်ားထိုးကာ လယ္ေတာ၌ပင္ အိပ္ၾကရသည္။ ႐ြာ၌က်န္ရစ္ခဲ႔သူ အမ်ားစုမွာ မိန္းမေတြခ်ည္းသာ ျဖစ္သည္။ ေယာက်္ားသားဆို၍ အိမ္အလုပ္႐ွိသူ ကာလသား တစ္ေယာက္စ၊ ႏွစ္ေယာက္စသာ က်န္ရစ္သည္။ သူခိုးက လည္း သံုးေယာက္၊ ဓား႐ွည္ေတြနဲ႔၊ ဓားျပေလာက္နီးနီး ေၾကာက္စရာေကာင္းဆိုပဲ။ ထို႔ေၾကာင့္ပင္ ဆူဆူညံညံ လိုက္သံမ်ား မၾကားရျခင္း ျဖစ္ေပလိမ္႔မည္။ ဖိုးထြန္းက ၿငိမ္က်သြားေသာ က်ေနာ္႔ကို ၾကည့္ကာ-
"ဘာလဲ..မင္းေၾကာက္သြားၿပီလား" ဟုေမးလာသည္။
က်ေနာ္က ဖိုးထြန္း၏အေမးကို မေျဖေသး။ တဲေထာင့္တြင္ခ်ိတ္ထားေသာ ေလးခြႏွင့္ေလာက္စာအိတ္ကို သြားျဖဳတ္၍ ဖိုးထြန္းအား ေထာင္ျပလိုက္သည္။
"ဒီေကာင္ေတြကို ငါ ဒါနဲ႔ေဆာ္မယ္ကြ၊ မင္းက ႐ွားႏွစ္တုတ္နဲ႔႐ိုက္"
"ဟာ...ဘယ္ျဖစ္မွာလဲ၊ သူတို႔က သူခိုးဓားျပေတြ၊ သံုးေယာက္ေတာင္။ တို႔က ကေလးႏွစ္ေယာက္ထဲ။ အခုေတာင္ မင္းကိုစိုးရိမ္လို႔ ဦးႀကီးျမက ငါ႔ကို လႊတ္လိုက္တာ"
"ဒါျဖင့္ ငါတို႔က ဘာလုပ္ရမွာလဲကြ"
"ကိုယ္႔႐ြာကို လာခိုးၿပီး ကိုယ္႔ကို ဒုကၡေပးမဲ႔ေကာင္ေတြကို တို႔ကလည္း ဒီအတိုင္းၾကည့္မေနပါဘူး ဖိုးလွရ။ တဲတိုင္းက လူေတြအားလံုး ဦးႀကီးျမတဲမွာ စုၿပီး ဒီသူခိုးေတြကို ဖမ္းလိမ္႔မယ္ကြ။ ဦးႀကီးျမကေတာ႔ ဒီအတိုင္းေျပာတာပဲ"
"ေအး..ေကာင္းပါ႔ကြာ။ ငါေတာ႔ ဒီေကာင္ေတြကို ေလးခြနဲ႔ နာနာထုမယ္"
ဖိုးထြန္းက က်ေနာ္႔အား ဘာမွ်ျပန္မေျပာဘဲ မီးကင္ထားေသာ လယ္ပုစြန္လံုးႀကီးကိုသာ တႂကြပ္ႂကြပ္ ၀ါးေနေတာ႔သည္။ ထိုစဥ္ ထန္း႐ြက္ေျခာက္နင္းသံကို ၾကားလိုက္ရသည္။ တ႐ွပ္႐ွပ္ျမည္ေနေသာ ေျခသံက တဲေပါက္၀သို႔ ကပ္လာသည္။ ဖိုးထြန္းမွာ လယ္ပုစြန္လံုးႀကီးအား တႂကြပ္ႂကြပ္၀ါးလ်က္မွပင္ မ်က္လံုးျပဴးသြားၿပီး သူ႔႐ွားႏွစ္တုတ္ကို ကပ်ာကရာ ေကာက္ကိုင္လိုက္သည္။ က်ေနာ္လည္း ေလာက္စာအိတ္အတြင္း၌ ေက်ာက္စရစ္ခဲတစ္လံုးကို သြင္းထားၿပီး တဲေပါက္၀သို႔ အဆင္သင့္ ခ်ိန္လိုက္သည္။ ေျခသံ႐ွင္က တဲေပါက္၀သို႔ပင္ ေရာက္႐ွိလာေခ်ေတာ႔မည္။ ဖိုးထြန္းႏွင့္ က်ေနာ္ကား အဆင္သင့္ ျဖစ္ေနေပၿပီ။ အခ်က္ေပးၿပီးသည္ႏွင့္ ပစ္လိုက္ၾက၊ ႐ိုက္လိုက္ၾက႐ံုသာ။
သို႔ေသာ္....။
တဲအတြင္းသို႔၀င္လာေသာ ေျခသံ႐ွင္ကို ျမင္ေတြ႔လိုက္ရသည္ႏွင့္ ဖိုးထြန္းေရာက်ေနာ္ပါ လက္နက္အသီးသီးကို တၿပိဳင္နက္ ခ်လိုက္မိသည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ထိုေျခသံ႐ွင္မွာ ေရမေရာေသာ က်ေနာ္႔အေဖ စစ္စစ္ႀကီးပါတည္း။ ႐ႊံ႕ေတြေရေတြႏွင့္ ႐ႊဲ႐ႊဲစိုေနေသာအေဖက ေပါက္ျပားကို အသာခ်ထားလိုက္သည္။ ၿပီးမွ..
"႐ြာကို သူခိုးေတြ ၀င္တယ္တဲ႔ေဟ႔။ ဟိုဘက္တဲက ေျပာလိုက္တာ၊ ငါ႔သားတစ္ေယာက္ထဲ စိတ္မခ်လို႔ အေဖျပန္လာတာပဲ။ ဖိုးထြန္းလဲ ေရာက္ေနတာကိုး။ ေၾကာက္စရာေတာ႔ မ႐ွိပါဘူး။ ဒါေပမဲ႔ ဒီေကာင္ေတြ တို႔ဘက္ကို ေျပးလာတယ္ ဆိုပါလားကြဲ႔"
"ဟုတ္တယ္ ဦးေလးထြန္းခင္။ ဒါေၾကာင့္ ဦးႀကီးျမက သူ႔တဲမွာ အားလံုးလူစုၿပီး ဒီသူခိုးေတြကို ဖမ္းမယ္တဲ႔"
"ေအး..ေကာင္းတယ္၊ ဖိုးထြန္းေရ။ တို႔ သိမ္းစရာ႐ွိတာသိမ္းၿပီးရင္ ဦးႀကီးျမတဲကို သြားၾကတာေပါ႔။ ကဲ..ငါ႔သား မင္းလည္း ေလးခြေလးဘာေလး ယူခဲ႔ဦး"
အေဖက ေျပာေျပာဆိုဆိုပင္ ပုဆိုးတစ္ကြင္းကို စလြယ္သိုင္းလိုက္ရင္း ဓားမတိုတစ္ေခ်ာင္းအား ခါးၾကားသို႔ ထိုးလိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ လက္ႏွိပ္ဓာတ္မီးအား ဖြင့္ခ်ည္၊ မွိတ္ခ်ည္ျပဳလုပ္ကာ အလင္းအားေကာင္းမေကာင္း စမ္းသပ္သည္။ ဖိုးထြန္းကလည္း အားက်မခံ၊ သူ႔႐ွားႏွစ္တုတ္ကို ဆကာ၊ ဆကာျဖင့္ ပုဆိုးတိုတို ျပင္၀တ္ေနသည္။ က်ေနာ္လည္း မေနသာ။ ေလးခြမွ သားေရပင္ကို ဆြဲခ်ည္ဆန္႔ခ်ည္ ျပဳလိုက္သည္။
"ကဲ..သြားၾကစို႔ေဟ႔"
အေဖက ေ႐ွ႕မွဦးေဆာင္၍ ထြက္သြားသျဖင့္ က်ေနာ္ႏွင့္ ဖိုးထြန္းလည္း အေမွာင္ထဲ၀ယ္ ခပ္သုတ္သုတ္ေလး လိုက္သြားရသည္။ အေဖက ယူေဆာင္လာေသာ လက္ႏွိပ္ဓာတ္မီးကို လံုး၀ အသံုးမျပဳ။ သူခိုးမ်ားအား ပိရိေသသပ္စြာ ဖမ္းႏိုင္ရန္အတြက္ အလင္းေရာင္ကို ဤမွ် ေခၽြတာေနရျခင္း ျဖစ္ပါလိမ္႔မည္။
*** *** ***
(၂)
က်ေနာ္တို႔ ေရာက္သြားခ်ိန္မေတာ႔ ဦးႀကီးျမတို႔ တဲအတြင္း၌ အားလံုးလူစံုတက္စံုပင္။ က်ေနာ္တို႔ ေရာက္လွ်င္ ေရာက္ခ်င္း ဦးႀကီးျမက....
"ကဲ..ထြန္းခင္ေရ သိပ္ၾကာေနလို႔ မျဖစ္ဘူးေဟ႔။ ဒီေကာင္ေတြလြတ္သြားမွာလည္း စိုးရေသးတယ္။ တို႔ ျမန္ျမန္သာ စီမံၾကစို႔" ဟုေဆာ္ၾသလိုက္သည္။
အေဖလည္း ခါးၾကားမွ ဓါးမတိုကို ဆြဲထုတ္လိုက္ကာ-
"ကိုင္း..ဒါျဖင့္ ေျပာေနၾကာေရာ႔မယ္၊ အခုပဲ စၾကစို႔လား။ ေမာင္ထြန္း မင္းက လူငယ္ေတြကို ဦးေဆာင္ၿပီးေတာ႔ အေ႐ွ႕ဘက္ ကန္သင္း႐ိုးေတြဘက္ကေနေစာင့္၊ ေလးသာဒိုးႀကီးတို႔ လူစုက ႐ြာဘက္လမ္းကို သြားပိတ္။ က်ေနာ္တို႔အဖြဲ႔က လယ္ကြက္ေတြဘက္က ညွပ္ပိတ္လိုက္မယ္။ ဒီေကာင္ေတြ ေျပးေပါက္ မ႐ွိေတာ႔ပါဘူး"
အေဖ၏ စကားအဆံုးတြင္ ကိုေမာင္ထူးႏွင့္ ေလးသာဒိုးႀကီးတို႔သည္ ကိုယ္႔လူကိုယ္စုကာ အသီးသီး ထြက္ခြာသြားၾကေတာ႔သည္။ အေဖဦးေဆာင္ေသာ က်ေနာ္တို႔လူစုလည္း လယ္ကြင္းေတြဘက္ ထြက္လာခဲ႔ၾကသည္။ ဦးႀကီးျမလယ္ကြက္၏ ကန္သင္းေဘာင္အနီးသို႔ ေရာက္ေသာအခါ အေဖက လက္ကာျပၿပီး ကန္သင္းေဘာင္ေအာက္သို႔ တိုး၀င္ခိုလိုက္သျဖင့္ က်ေနာ္တို႔လည္း အသာကပ္လိုက္ရသည္။
"ငါတို႔ ဒီမွာ ခဏညွပ္ပိတ္ၾကမယ္။ ေမာင္ထူးတို႔ ေလးသာဒိုးႀကီးတို႔ဆီက အေျခအေနကိုလည္း နားစြင့္လို႔ရတယ္။ ေျပးေပါက္ပိတ္ဖို႔လည္း ဒီေနရာဟာ အကြက္အကြင္း အေကာင္းဆံုးပဲ။ အေတာ္ၾကာလို႔ အေၾကာင္းမထူးေတာ႔မွ ေ႐ွ႕တိုးၿပီး ညွပ္ပိတ္ၾကမယ္"
အေဖက က်ေနာ္တို႔လူစုကို ေလသံကေလးျဖင့္ ႐ွင္းျပလိုက္ရင္း ႐ြာအထြက္လမ္းဘက္ဆီသို႔ မ်က္လံုးအစံုကို အစြမ္းကုန္ဖြင့္ကာ စူးစူးစိုက္စိုက္ ၾကည့္ေနသည္။ ဤသို႔ေစာင့္ၾကည့္ေနရင္းႏွင့္ပင္ အခ်ိန္တို႔မွာ ကုန္မွန္းမသိ တေ႐ြ႕ေ႐ြ႕ ကုန္ဆံုးသြားသည္။ ေလးသာဒိုးႀကီးတို႔ လူစုထံမွလည္း ဘာသံမွ် မၾကားရေခ်။ မွက္၊ ျဖဳတ္၊ ျခင္တို႔ကလည္း ကိုက္လြန္းလွသျဖင့္ ေ႐ွ႕သို႔တိုး၍ ညွပ္ပိတ္ၾကရန္ ႀကံၾကျပန္၏။
ဤသို႔ျဖင့္ ေ႐ွ႕လယ္ႏွစ္ကြက္ေက်ာ္သို႔ တိုး၍ ညွပ္ပိတ္ၿပီးေသာအခါ အေဖက ကိုေမာင္ထူးတို႔ လူစုႏွင့္ျဖစ္ေစ၊ ေလးသာဒိုးႀကီးတို႔ လူစုႏွင့္ျဖစ္ေစ ဆက္သြယ္ရန္ ႀကိဳးစားၾကည့္သည္။ သို႔ရာတြင္ အသံကို လွ်ဳိ႕၀ွက္စြာ အသံုးျပဳေနရသျဖင့္ ထင္သေလာက္ အရာမေရာက္ေခ်။ ဤလိုႏွင့္ပင္ အခ်ိန္ကလည္း သန္းေခါင္တိုင္လာၿပီ ျဖစ္၏။
က်ေနာ္တို႔လူစုလည္း အေဖ၏ ဦးေဆာင္မႈျဖင့္ ေ႐ွ႕သို႔ တိုး၍တိုး၍ ညွပ္ပိတ္လာခဲ႔ၾကရာ တျဖည္းျဖည္း နယ္က်ဥ္းလာ၏။ ဤသည္ကိုပင္ အေဖက သေဘာက်ေနသည္။ ႐ြာကို ဒုကၡေပးေသာ သူခိုးဓားျပသံုးေယာက္ အား သံုးဖက္သံုးတန္ညွပ္၍ ဖမ္းရေတာ႔မည္ဟု ဆို၏။ က်ေနာ္ႏွင့္ ဖိုးထြန္းမွလည္း ေလးခြေလးျပင္လိုက္၊ ႐ွားႏွစ္တုတ္ေလး ဆလိုက္ျဖင့္ မ်က္လံုးမ်ားကို က်ီးကန္းေတာင္းေမွာက္ ၾကည့္ထားၾကသည္။ နားကိုလည္း တတ္ႏိုင္သမွ် စြင့္ထားရေသး၏။ ထိုစဥ္ ဖိုးထြန္းက-
"ဦးေလး..ဦးေလး ေ႐ွ႕လယ္ကြက္က ဆီးခ်ဳံမွာ ေဆးလိပ္မီးျမင္ရတယ္ဗ်" ဟု ပ်ာပ်ာသလဲ ေလသံေလးျဖင့္ ေျပာလိုက္ရာ အေဖလည္း ခ်က္ခ်င္းပင္ ေနရာမွထ၍ ေ႐ွ႕လယ္ကြက္ဆီသို႔ တိတ္ဆိတ္စြာ ခ်ဥ္းကပ္သြား ေတာ႔သည္။ က်ေနာ္တို႔လူစုလည္း ေနာက္မွ အသာအယာ တိုးကပ္သြားၾကသည္။ ထိုဆီးခ်ဳံအနီးသို႔ေရာက္ ေသာအခါ ေဆးလိပ္မီးခိုးတို႔မွာ တေထာင္းေထာင္းထ၍ ေန၏။
"သူတစ္ပါးအိမ္ကို ခိုးဆိုးေနၿပီး သတိနည္းနည္းေလးမွ မ႐ွိတဲ႔ေကာင္ေတြ၊ ဒီတစ္ခါျဖင့္ သိၾကေရာေပါ႔ကြာ" အေဖက က်ိတ္၍ႀကိမ္းလိုက္ရင္း က်ေနာ္တို႔လူစုကို ထိုဆီးခ်ဳံအား ၀ိုင္းေစလိုက္သည္။ အေဖက ဓားမတိုကို ဆီးခ်ံဳေပၚသို႔ ၀ဲ၍ ေျမွာက္ထား၏။ "ကဲ..အထဲကေကာင္ေတြ အသာတၾကည္ ထြက္ခဲ႔ၾကေပေတာ႔" ဟူသည့္ အေဖ၏ ခပ္မာမာ ေဟာက္သံႏွင့္အတူ "ဟာ..ဦးေလးထြန္းခင္၊ က်ဳပ္တို႔ပါဗ်..ေမာင္ထူးတို႔အဖြဲ႔ပါဗ်" ဟူေသာ ဆီးခ်ံဳအတြင္းမွ ပ်ာပ်ာသလဲထူးသံကိုပါ တစ္ဆက္တည္း ၾကားၾကေပရာ က်ေနာ္တို႔ လူစုမွာ မ်က္လံုးျပဴးသြားရပါသည္။ ကံႀကီးေပလို႔ပါလား။ ကိုယ္႔လူအခ်င္းခ်င္းမ်ား လက္လြန္ကုန္ၾကရင္ျဖင့္..။ က်ေနာ္႔မွာ ကေလးေတြးေတြးကာ စိတ္ပူလိုက္ရေသးသည္။
ထိုအခါမွပင္ အေဖက သူ၏ ဓားမတိုကိုခ်ကာ-
"ဟာ... ေမာင္ထူးတို႔ပါလား။ တို႔လည္း မင္းတို႔ဆီက ဘာသံမွမၾကားရလို႔ ေ႐ွ႕ကို တိုးရင္းတိုးရင္းနဲ႔ ေရာက္လာၾကတာပဲေဟ႔။ ေတြ႔မဲ႔ေတြ႔ေတာ႔ မင္းတို႔ ေတြ႔ပါေရာလား ..ဟာ..ဟ" ဟု အရယ္ေလးတစ္၀က္ႏွင့္ ေျပာ႐ွာသည္။ ၿပီး... ကိုေမာင္ထူးတို႔လူစုႏွင့္ က်ေနာ္တို႔လူစုေပါင္း၍ သူခိုးဖမ္းပြဲက်င္းပရာတြင္လည္း မေအာင္ျမင္ခဲ႔ေပ။
အေ႐ွ႕ဆီမွ အ႐ုဏ္တက္ရန္ လင္းေရာင္ျခည္တန္းမ်ားပင္ ပ်ဳိ႕တက္လာေခ်ၿပီ။ အခ်ိဳ႕သူမ်ား ငိုက္မ်ဥ္းေနၾက၍ အခ်ဳိ႕သူမ်ား ျဖစ္သလိုပင္ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ႀကီး အိပ္ေပ်ာ္ေနၾကေပၿပီ။ ဤအခ်ိန္ထိ ေလးသာဒိုးႀကီးတို႔လူစုကို အရိပ္အေယာင္မွ် မေတြ႔ရေသး။
*** *** ***
(၃)
"ကဲ...ေမာင္ထူးေရ၊ မင္းလူေတြသာ ႏိႈးေပေတာ႔ေဟ႔။ ဆက္ေစာင့္ေနလည္း အေၾကာင္းထူးမယ္ မထင္ပါဘူး။ တဲသာ ျပန္ၾကပါစို႔ရဲ႕။ ေလးသာဒိုးႀကီးတို႔ဆီကလည္း ဘာသံမွ မၾကားရဘူး။ သူတို႔လည္း အေၾကာင္းမထူးဘူး ထင္ပါရဲ႕ကြာ။ လူသံုးေယာက္ ဓား႐ွည္ႏွစ္လက္နဲ႔ဆိုတာကလည္း သူမ်ား မ်က္စိမွားေလသလားမွ မသိတာ"
"ေလးသာဒိုးႀကီး မ်က္စိမွားတာ ျဖစ္ပါလိမ္႔မယ္ ဦးေလးထြန္းခင္ရာ။ ႏို႔မို႔ရင္ ဒီေကာင္ေတြ က်ေနာ္တို႔လက္က ဘယ္ေျပးလြတ္ပါ႔မလဲ"
"ကိုင္း..ကိုင္း ကိုယ္႔တဲကိုယ္ျပန္ၿပီး သိမ္းစရာ႐ွိတာသိမ္း၊ ႐ြာထဲ၀င္ၾကတာပ။ ေရာင္နီလည္း ပ်ဳိ႕လာၿပီပဲ။ ႐ြာေရာက္မွ အေျခအေနမွန္ကို သိရမွာ"
ထိုသို႔ျဖင့္ပင္ အျခားသူမ်ားလည္း မိမိတို႔တဲမ်ား႐ွိရာဆီသို႔ အသီးသီးထြက္ခြာသြားၾက၍ က်ေနာ္တို႔ သားအဖႏွစ္ေယာက္လည္း တဲဆီသို႔ျပန္လာခဲ႔ၾကသည္။ တဲအတြင္းမွ မီးခိုးအူေနသည္ကို ျမင္ေတြ႔ရသျဖင့္ တဲဘက္ဆီသို႔ ခပ္သုတ္သုတ္ ေလွ်ာက္ခဲ႔ၾကသည္။
လား..လား၊ တဲအတြင္း၌ကား ၀ါးကြပ္ပ်စ္ေပၚတြင္ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ႀကီး အိပ္ေပ်ာ္ေနပါေသာ ႐ြာေတာင္ပိုင္းမွ ကိုဖိုးတုတ္။ ေပ်ာ္ရႊင္ၾကည္ႏူးစြာ တစ္ေယာက္ခါးကို တစ္ေယာက္ဖက္လ်က္ မီးမႈတ္ကာ ေရေႏြးအိုးတည္ေန ၾကေသာ ကိုေလးေမာင္ႏွင့္ မေထြးညိဳတို႔ႏွစ္ေယာက္။
"ေဟ"
အေဖ႔ထံမွ အံ႔ၾသလြန္းလွသျဖင့္ ထြက္ေပၚလာသည့္ "ေဟ" ဟူေသာ အာေမၮိတ္အသံႀကီးကို ၾကားရေသာအခါ တစ္ေယာက္ခါးကို တစ္ေယာက္ဖက္ထားၾကေသာ ကိုေလးေမာင္ႏွင့္ မေထြးညိဳတို႔မွာ လန္႔၍ လႊတ္လိုက္ၾက သည္။ ၿပီးမွ ႐ွက္သြားဟန္ျဖင့္ ကိုေလးေမာင္က-
"ကန္ေတာ႔..ကန္ေတာ႔ ဦးေလး။ က်ေနာ္တို႔ ညက ႀကံရာမရျဖစ္ေနတာနဲ႔ ဦးေလးတို႔တဲ၀င္လာတာ။ ဒါနဲ႔ ညက ဦးေလးတို႔လည္း မ႐ွိပါလား။ ဘယ္မ်ားသြားေနၾကပါသလဲခင္ဗ်ာ" ဟု ရည္မြန္စြာ ေမးလိုက္သည္။
အေဖက ကိုေလးေမာင္၏အေမးကို ျပန္မေျဖႏိုင္ေသးဘဲ တဲေထာင့္တြင္ ေထာင္ထားေသာ ဓား႐ွည္ႀကီးႏွစ္ လက္ကို ျမင္ရေသာအခါတြင္မွ ဟက္ဟက္ပက္ပက္ ရယ္ေနပါေတာ႔သည္။ ထိုအခါမွပင္ က်ေနာ္လည္း ဇာတ္ရည္လည္သြားပါေတာ႔သည္။ ကိုေလးေမာင္မွာမူ က်ေနာ္တို႔ သားအဖႏွစ္ေယာက္ အဘယ္ေၾကာင့္ ဤမွ်ရယ္ေမာေနရသည္ကို မသိရသျဖင့္ ေၾကာင္ေငးၾကည့္ေနရာ အေဖက ျဖစ္ေၾကာင္းရယ္ကုန္စင္ ေျပာျပလိုက္ေတာ႔မွပင္ အူတက္မတတ္ ရယ္ေမာေလေတာ႔သည္။ မေထြးညိဳမွာမူ ႐ွက္ၿပံဳးကေလး ၿပံဳးေန႐ွာ၏။
"ကံႀကီးလို႔ပါလားဗ်ာ...ဦးေလးတို႔က က်ေနာ္တို႔ကို သူခိုးေတြ ထင္ေနတာကိုး။ ဘယ္လိုကေနဘယ္လို လမ္းလြဲသြားတယ္ေတာ႔ မေျပာတတ္ဘူးဗ်ဳိ႕။ အရီးခင္က သေဘာမတူေသးဘူးဆိုလို႔ က်ေနာ္လည္း ဖိုးတုတ္ေခၚၿပီး ေထြးညိဳကို ခိုးေျပးလာတာ။ ႐ြာျပင္ေရာက္ေတာ႔မွ ဘယ္သြားလို႔ သြားရမွန္းမသိတာနဲ႔ 'လယ္ေစာင့္တဲေတြဘက္ သြားၾကတာေပါ႔။ မနက္က်မွပဲ ဦးႀကီးျမတို႔၊ ဦးေလးထြန္းခင္တို႔ေခၚၿပီး မိသားဖသားပီပီ ႐ြာျပန္၀င္ၾကတာပ' ဆိုၿပီး လာတာပဲခင္ဗ်။ တဲေရာက္ေတာ႔မွ ဦးေလးတို႔မ႐ွိမွန္း သိရတာပဲ။ ဘယ္သြားလို႔ ဘာလုပ္ေနတယ္ဆိုတာျဖင့္ က်ေနာ္တို႔လည္း အခုမွ သိရေတာ႔တာပဲ ဦးေလးေရ..။ က်ေနာ္တို႔အတြက္နဲ႔ ဦးေလးတို႔ တစ္ဖြဲ႔လံုး အိပ္ေရးပ်က္ရတာ ေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ်ာ။ မဂၤလာေဆာင္က်ေတာ႔မွပဲ အ၀ေကၽြးရမယ္ဗ်ိဳ႕"
အိပ္ခ်င္မူးတူးျဖင့္ထလာေသာ ကိုဖိုးတုတ္မွာလည္း ဇာတ္ေၾကာင္းကုန္စင္ သိရေသာအခါ တေသာေသာ ရယ္ေမာေလေတာ႔သည္။ သူ၏ ႏွမ၀မ္းကြဲ မေထြးညိဳအားလည္း စလိုက္ေနာက္လိုက္ေသးသည္။ မိမိႏွမကိုပင္ လိုက္၍ခိုးေပးသည့္ အလြန္သေဘာေကာင္းေသာ ေရႊေယာက္ဖေပတကား။
*** *** ***
(၄)
နံနက္မိုးေသာက္ အလင္းေရာက္ခ်ိန္၀ယ္ လယ္ေစာင့္တဲမ်ားမွ လူအားလံုးတို႔သည္ ျဖစ္ေၾကာင္းကုန္စင္ စံုလင္ေအာင္ သိသြားၾကၿပီ ျဖစ္သည္။
ထို႔ေနာက္ လယ္ေစာင့္တဲမ်ားမွ လူစုႀကီးမွာ ဦးႀကီးျမႏွင့္ အေဖတို႔၏ ဦးေဆာင္မႈကိုခံယူကာ သတို႔သားေလာင္းႏွင့္ သတို႔သမီးေလာင္းတို႔အား ၿခံရံလ်က္ ႐ြာဘက္သို႔ ေပ်ာ္ရြင္စြာ ထြက္ခြာလာခဲ႔ၾကေလေတာ႔သတည္း။
ညိမ္းညိဳ
န၀ေဒး၊ ၾသဂုတ္၊ ၂၀၀၀
19 comments:
ကဗ်ာတင္အေရးေကာင္းတယ္ထင္တာ..၀တၳဳလည္းအေရး
ေကာင္းတာဘဲ...ဘာေရးေရးေကာင္းေနတယ္..
ဆရာ..အားေပးေနတယ္..။ :P
ညိမ္းညိဳေရ- ၈ တန္း ေက်ာင္းသား လက္ရာက..မယံုနိုင္ စရာပါလား။ း)
စာေရးဆရာ ညိမ္းညိဳ ကို..ရင္ဘတ္ထဲ ထဲ့ သိမ္းမထား နဲ႕ေတာ့ေလ။
ခင္မင္လ်က္-
၈ တန္းေက်ာင္းသားလက္တဲ့လား...
မခ်ီးက်ဴးဘဲမေနႏိုင္ဘူးဗ်ိဳ႕.....
ဆရာဦးသိန္းေဖျမင့္တို႔တုန္းကလည္း ၈ တန္းေလာက္နဲ႔ ျပဇာတ္ေတြေရးေနၿပီဆိုလား ၾကားဖူးတယ္..
ဒါမ်ိဳးလူေတာ္ေတြရွားတယ္...
ခ်ီးက်ဴးပါ၏။
သူခိုးဖမ္းတဲ့ ဇာတ္ကြက္ေလးက တစ္ကယ္ႀကံဳးဖူးလား သူငယ္ခ်င္း။
အာ..ဒီလိုရတာဘဲ..စာေရးဆရာအစ္ကိုတစ္ေယာက္ေတာ့
ရျပီ..၈.တန္းေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ရဲ ့အေတြးအေရးေတြ
က....အားက်ေလးစားမိပါတယ္.. :)
ကုိယ့္လူက ငယ္ငယ္ကတည္းက ဇ နဲ႔ကုိး...။ ေကာင္းပါ့ဗ်ာ ေကာင္းပါ့။ :D
တကယ့္ နာမည္ၾကီးစာေရးဆရာေလးနဲ ့ ခင္မင္ခြင့္ရတာ ဂုဏ္ယူပါတယ္ဗ်ာ ဇတ္ကြက္ ဇတ္လမ္း အားလံုးေကာင္းတယ္ တဲပံုေလး ယူသြားျပီး :)
ေကာင္းတယ္အစ္ကိုေရ!
ၿမန္မာဝတၳဳတိုေတြငတ္ေနတာနဲ႔အေတာ္ပဲ.....
ေက်းဇူးဗ်ာ....
သူငယ္ခ်င္းေရ အဲဒီ၀တၳဳေလး စဖတ္ျပီးကတည္းက မင္းကို စာေရးဆရာလို႔ေျပာပါတယ္ န၀ေဒးမွာ ကေလာင္သစ္နဲ႔ ပထမဆံုးေဖာ္ျပခံရတဲ့ စာမူေလး ျပန္ဖတ္ခြင့္ရတာ ေက်းဇူး ၊ တစ္ခါဖတ္ဖူးကတည္းက ျပန္ဖတ္ခ်င္ေနတာ အခုမွ ျပန္ဖတ္ရေတာ့တယ္ ၊ အဲဒီအခ်ိန္တံုးက ဘယ္ေလာက္ ၾကည္နူးပိတိ ျဖစ္ခဲ့ရသလဲ ဆိုတာ ခန္႔မွန္းၾကည့္ရံုနဲ႔ သိနိုင္ပါတယ္ အာစရိေရ ....။ ။
လယ္ေစာင့္တဲ ပံုေလး ယူသြားပါတယ္။ :P ကိုညိမ္းညို
တဲေလး Gtalk img မွာတင္ပရေစ။
ကိုညိမ္းညိဳ..စိတ္၀င္တစားဖတ္သြားတယ္..စာေရးဆရာႀကီး
တစ္ေယာက္လက္ရာအတိုင္းဘဲေနာ္..အခ်စ္ဇတ္လမ္းေလး
တပုဒ္ေလာက္ေရးၾကည့္ပါအံုးရွင္..အားေပးလွ်က္ပါ..။
:P
ကိုညိမ္းညိဳ..စိတ္၀င္တစားဖတ္သြားတယ္..စာေရးဆရာႀကီး
တစ္ေယာက္လက္ရာအတိုင္းဘဲေနာ္..အခ်စ္ဇတ္လမ္းေလး
တပုဒ္ေလာက္ေရးၾကည့္ပါအံုးရွင္..အားေပးလွ်က္ပါ..။
:P
လူႀကီးျဖစ္မွေရးတဲ႔ ဝတၳဳေတြေရာရွိေသးလား ဖတ္ခ်င္တယ္
အဆံုးသတ္မွာ ျပံဳးသြားေစတဲ့ ဒီ ၀တၳဳေလး ဖတ္ရတာ တစ္ခါမွ မေရာက္ဖူးတဲ့ လယ္ေစာင့္တဲေလးေဘးမွာ ၾကယ္ေတြ ၾကည့္ရင္း လယ္ပုစြန္လံုးကင္
ထိုင္စားေနရသလို လည္း ခံစား၇တယ္..။
“ ကိုယ္႔႐ြာကို လာခိုးၿပီး ကိုယ္႔ကို ဒုကၡေပးမဲ႔ေကာင္ေတြကို တို႔ကလည္း ဒီအတိုင္းၾကည့္မေနပါဘူး ” ဆိုတဲ့ စာသားေလးထဲက တာ၀န္ယူတတ္တဲ့ အသိစိတ္ကေလးရယ္ ... ရြာသားေတြရဲ့ စည္းလံုးညီညြတ္မႈေတြ ရယ္ကို လွစ္ခနဲ ေတြ ့လိုက္တယ္ ။
အစံုစား နဲ ့ေက ေပ်ာ္ပါေစ ။
ခင္တဲ့
ေလးမ
အေပၚက အစ္မႀကီးေျပာသလိုပဲ ....။
ကိုညီမ္းညိဳရဲ႕ ၀တၱဳတိုကို တခါမွမဖတ္ဖူးသူးဗ်။ ဒီ၀တၱဳတိုကိုေတာ့ ဖတ္ဖူးတယ္ဗ်။ မဂၢဇင္းနာမည္သာ မမွတ္မိတာ။ ဆရာ ဖိုးေက်ာ့ရဲ႕ လက္ရာနဲ႔ဆင္လို႔ စဖတ္ ကတည္းက ႀကိဳက္တာဗ်။ ဒါေႀကာင့္ မွတ္မိေနတာ....
အညာသားမို႔ အညာရနံ႔သင္းတဲ့ အေရးအသားကို အရမ္း ခ်စ္တယ္ဗ်။ ဆက္ခ်ဗ်ိဳ႕ .... ဒီမွာ အမာခံ ပရိတ္သတ္ တေယာက္ ရွိတယ္........
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ကိုျပတိုက္ေရ ။ န၀ေဒးမဂၢဇင္းခင္ဗ် ေနာက္ရပ္သြားတယ္။ စာေပသက္သက္မဂၢဇင္းဆိုေတာ႔ လည္ပတ္ဖို႔ခက္ခဲတာလားေတာ႔မဆိုႏိုင္ဘူးဗ်။ ရန္ကုန္နာေရးကူညီမႈအသင္းႀကီးဟာ အဲဒီမဂၢဇင္းကေန ဆရာႀကီးဦးသုခတို႔ ဆရာေအာင္သင္းတို႔ နာယကျပဳစည္းေ၀းၿပီးေတာ႔ ေပၚလာတာဗ်။ အဲဒါေလးေတြ မွတ္မိေနတယ္။ အဲတုန္းက ကေလာင္နာမည္ကေတာ႔ ဆာယာညိမ္းညိဳ ဗ်။ အခုက်ေနာ္က ညိမ္းညိဳပဲ အသံုးျပဳေနၿပီမို႔ ညိမ္းညိဳလို႔တပ္လိုက္ပါတယ္။ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႕ပါေစခင္ဗ်ာ :) :)
သိပ္ေကာင္းတဲ့ ၀တၳဳတိုေလး တစ္ပုဒ္ပဲ ညီေရ... ေနာက္လဲ ဒါမ်ိဳးေလးေတြ ဆက္ေရးဖို႔ အားေပးေနတယ္ဗ်ာ. :)
Post a Comment